Maak kennis

Anders dan bij de traditionele accountantskantoren geloven wij in een snelle en directe communicatie. Niet  alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten. 

 

Wij staan voor een goede telefonische bereikbaarheid, ook via what's app en sms. Een veel gehoorde klacht is dat de accountant zo slecht bereikbaar is, of niet, of laat terugbelt. Deze klachten komen bij ons niet voor. De klant staat bij ons écht voorop. Wij verstoppen ons niet achter de computer.

 

Uiteraard hebben wij alles geautomatiseerd en waar mogelijk gekoppeld. In 2019 mag de klant ook niks anders verwachten van een accountantskantoor. Door deze efficiënte manier van werken blijft er tijd over voor hetgeen echt belangrijk is. Contact!

 

Wij hebben meerdere contactmomenten per jaar met onze klant om de stand van zaken te analyseren en om de koers en de toekomst van het bedrijf te bepalen.

Bij 2.0 Accountants krijgt de klant toegang tot de portal waardoor deze overal veilige toegang heeft tot (een gedeelte van) het dossier, belastingaangiften kan accorderen en indien van toepassing de publicatiestukken kan deponeren. De klant kan op elk gewenst tijdstip zelf hier de jaarstukken en fiscale aangiften downloaden. 

 

Wij zien onszelf als de spin in het web, waarbij we daar waar nodig specialisten inschakelen. We hebben goede contacten die we direct in kunnen schakelen. De loonadministratie hebben wij bijvoorbeeld uitbesteed bij een specialist.

 

Wij werken met vaste prijzen zodat de klant nooit voor verrassingen komt te staan. Deze worden in maandelijkse termijnen vooruit gefactureerd.

"Vertrouwen hebben is 

het belangrijkst"

- Jeroen Kamphuis